Bij Hilde Boers PR geen herfstbladeren op de rails....
Biddinghuizen: Want rails zie je als eerste, wanneer je de nieuwe website van Hilde Boers PR bezoekt. Een leeg perron, waar iedere keer weer een andere trein (lees klant) terecht komt. Boers: ”Het was de hoogste tijd om een nieuwe website voor mijn eigen bedrijf te ontwikkelen. Omdat mijn relaties op de eerste plaats komen, schoot het er steeds maar bij in. Maar samen met collega ondernemers Pieter Bosch en Marilou Lommers van Endless webdesign is het nu toch voor elkaar. De website is nu ook geschikt voor mobiel en tablet.”
“Samenwerken met lokale ondernemers is voor mij erg belangrijk. Er ontstaan mooie zakenrelaties uit en vaak kun je elkaar weer versterken en informatie delen. Communiceren doe ik dan ook de hele dag door. Het leukste van mijn vak is de voortdurende afwisseling. Het is altijd weer een verrassing wat er op mijn pad komt en wat de volgende bestemming is. Soms ben ik in de weer voor een horecabedrijf, dan weer zit ik volop in de technische branche en denk gelijktijdig mee met zorg gerelateerde ondernemers. De ene dag ontwerp ik een folder, schrijf ik een persbericht of help ik met de organisatie van een open dag voor een bedrijfsjubileum.
Meedenken en een klik hebben, dat is zo belangrijk
Meedenken met andere ondernemers over tal van zaken gerelateerd aan communicatie is net zo leuk als de uitvoering. Dat je het vertrouwen krijgt om een concept uit te denken en vorm te geven. Zo hielp ik dit voorjaar een horecabedrijf dat een heel nieuw concept neer wilde zetten. Van nieuw logo, flyer, facebook tot menukaart en reclameborden… Alles mag je dan uitdenken en vormgeven. Ook mocht ik een feest voor een bedrijfsjubileum organiseren. Van uitnodiging tot uitvoering. Wanneer het dan allemaal ook nog aanslaat, ben ik net zo enthousiast als de ondernemer zelf. Dat geeft bergen energie. En misschien voor sommige ondernemers raar, maar als ik merk dat er totaal geen klik is dan verwijs ik de ondernemer met veel plezier door naar een collega. Goed mijn werk doen en creatief kunnen zijn, lukt me juist door die klik.
Reclame is voor kleine bedrijven vaak nog een beladen woord
In mijn gesprekken merk ik vaak dat ondernemers met bijvoorbeeld een paar medewerkers, hun communicatie hebben laten liggen, omdat ze bang zijn dat je alleen met een enorm budget wat kunt doen. Maar dat is achterhaald. Door de digitalisering ook in de printwereld bijvoorbeeld, is er nu zoveel meer mogelijk. Je hoeft geen honderden flyers meer te laten drukken, maar je kunt met enkele stuks ook prima uit de voeten. En er zijn zoveel nieuwe materialen en kanalen bijgekomen waar je wat mee kunt doen. Dus zit je wel eens te denken aan een nieuwe folder of website? Of wil je gewoon eens kijken wat de mogelijkheden zijn? Bel me dan eens voor een communicatiescan. Het kost je alleen een kop koffie. Ik reis graag naar je toe! www.hildeboers.nl
Bij Hilde Boers PR geen herfstbladeren op de rails....
Delen:
“Samenwerken met lokale ondernemers is voor mij erg belangrijk. Er ontstaan mooie zakenrelaties uit en vaak kun je elkaar weer versterken en informatie delen. Communiceren doe ik dan ook de hele dag door. Het leukste van mijn vak is de voortdurende afwisseling. Het is altijd weer een verrassing wat er op mijn pad komt en wat de volgende bestemming is. Soms ben ik in de weer voor een horecabedrijf, dan weer zit ik volop in de technische branche en denk gelijktijdig mee met zorg gerelateerde ondernemers. De ene dag ontwerp ik een folder, schrijf ik een persbericht of help ik met de organisatie van een open dag voor een bedrijfsjubileum.
Meedenken en een klik hebben, dat is zo belangrijk
Meedenken met andere ondernemers over tal van zaken gerelateerd aan communicatie is net zo leuk als de uitvoering. Dat je het vertrouwen krijgt om een concept uit te denken en vorm te geven. Zo hielp ik dit voorjaar een horecabedrijf dat een heel nieuw concept neer wilde zetten. Van nieuw logo, flyer, facebook tot menukaart en reclameborden… Alles mag je dan uitdenken en vormgeven. Ook mocht ik een feest voor een bedrijfsjubileum organiseren. Van uitnodiging tot uitvoering. Wanneer het dan allemaal ook nog aanslaat, ben ik net zo enthousiast als de ondernemer zelf. Dat geeft bergen energie. En misschien voor sommige ondernemers raar, maar als ik merk dat er totaal geen klik is dan verwijs ik de ondernemer met veel plezier door naar een collega. Goed mijn werk doen en creatief kunnen zijn, lukt me juist door die klik.
Reclame is voor kleine bedrijven vaak nog een beladen woord
In mijn gesprekken merk ik vaak dat ondernemers met bijvoorbeeld een paar medewerkers, hun communicatie hebben laten liggen, omdat ze bang zijn dat je alleen met een enorm budget wat kunt doen. Maar dat is achterhaald. Door de digitalisering ook in de printwereld bijvoorbeeld, is er nu zoveel meer mogelijk. Je hoeft geen honderden flyers meer te laten drukken, maar je kunt met enkele stuks ook prima uit de voeten. En er zijn zoveel nieuwe materialen en kanalen bijgekomen waar je wat mee kunt doen. Dus zit je wel eens te denken aan een nieuwe folder of website? Of wil je gewoon eens kijken wat de mogelijkheden zijn? Bel me dan eens voor een communicatiescan. Het kost je alleen een kop koffie. Ik reis graag naar je toe! www.hildeboers.nl